- Γνωρίστε μας
Γνωρίστε μας



Το Κέντρο μας δραστηριοποιείται με ιδιαίτερο δυναμισμό, τα τελευταία χρόνια, στο χώρο της Ειδικής Αγωγής. Ένας χώρος σύγχρονος, που ξεχωρίζει για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του, την άρτια καταρτισμένη διεπιστημονική ομάδα, αλλά και το φιλικό του περιβάλλον που αγκαλιάζει το παιδί και την οικογένεια.
Προσφέρουμε
Εμπεριστατωμένη αξιολόγηση και αντιμετώπιση δυσκολιών που αφορούν στους τομείς του Λόγου, του Έργου, της Μάθησης και της Συμπεριφοράς παιδιών και εφήβων. Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για εξατομικευμένα ή και ομαδικά προγράμματα:
Το Κέντρο Παρέχει
- Ολιστική αξιολόγηση των δεξιοτήτων του παιδιού
και εντόπιση των αναγκών του - Συχνή επανεκτίμηση της πορείας του
προγράμματος και αναπροσαρμογή του - Σχεδιασμό εξατομικευμένης θεραπευτικής
παρέμβασης, βασισμένη στις ανάγκες του κάθε παιδιού - Συχνή επικοινωνία με τους γονείς, με σκοπό την
καθοδήγηση σχετικά με θέματα που αφορούν
το παιδί - Εφαρμογή του θεραπευτικού προγράμματος στα
πλαίσια της συνεδρίας αλλά και σε εναλλακτικά
πλαίσια, όπου το παιδί δραστηριοποιείται (σχολείο,
σπίτι) - Επικοινωνία με φορείς και εκπαιδευτικούς, με
στόχο την σφαιρική αντιμετώπιση των
δυσκολιών του παιδιού
Η διεπιστημονική
μας ομάδα
Απαρτίζεται από Λογοθεραπευτές, Εργοθεραπευτές, Ειδικούς παιδαγωγούς, Ψυχολόγους και Παιγνιοθεραπευτές. Οι γνώσεις, η πολυετής εμπειρία, η διαρκής ενημέρωση για τις εξελίξεις στο χώρο της υγείας και της εκπαίδευσης, αλλά πάνω από όλα η άριστη συνεργασία της ομάδας μας, εγγυώνται το καλύτερα αποτέλεσμα!
Ο χώρος μας
Είναι σχεδιασμένος και πλήρως εξοπλισμένος με το πιο αναβαθμισμένο υλικό, ώστε να καλύπτει ολιστικά τις ανάγκες των θεραπευτικών μας προγραμμάτων.
Οι δράσεις μας
Η διεπιστημονική ομάδα του “Λόγος για Γνώση” γνωρίζει, σέβεται και στηρίζει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας. Για το λόγο αυτό στο χώρο μα λειτουργούν Σχολές Γονέων, διεξάγονται ΔΩΡΕΑΝ ενημερωτικές ομιλίες καθώς και στην ιστοσελίδα μας αναρτώνται σε εβδομαδιαία βάση επιστημονικά άρθρα, για θέματα που αφορούν στην παιδική ψυχολογία και την διαπαιδαγώγηση.
Οι μικροί μας φίλοι καλοδέχονται το καλοκαίρι με δημιουργικότητα και ατελείωτο παιχνίδι στο “Summer Camp-Λόγος για Δράση”! Σας περιμένουμε κάθε καλοκαίρι στα προγράμματα Δημιουργικής Απασχόλησης παιδιών 4-9 ετών για να γνωριστούμε, να παίξουμε και να περάσουμε αξέχαστα.
H Oμάδα μας
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε σε ό,τι χρειαστείτε
Είναι απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών. Κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας παιδιών (Speech and Language Difficulties) από το University of Sheffield, καθώς και μεταπτυχιακό τίτλο του Τμήματος Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με εξειδίκευση στη Γνωστική Νευροαποκατάσταση. Επιπρόσθετα, έχει ολοκληρώσει το ετήσιο πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης (ΕΠΠΑΙΚ) της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Διαθέτει εκτεταμένη εκπαίδευση σε σύγχρονες θεραπευτικές προσεγγίσεις παιδιών με διαταραχές λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Έχει εκπαιδευτεί στα μοντέλα TEACCH και SCERTS, στις Κοινωνικές Ιστορίες (Social Stories), στο σύστημα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS, στο πρόγραμμα MAKATON, στην προσέγγιση Oral Placement Therapy (OPT), καθώς και στη μέθοδο SIMATA για την αναπτυξιακή λεκτική δυσπραξία. Παράλληλα, διαθέτει εξειδίκευση στην αξιολόγηση και παρέμβαση διαταραχών ροής της ομιλίας σε παιδιά, μεταξύ άλλων μέσω του προγράμματος PCI Palin, ενώ έχει εκπαιδευτεί και στην αντιμετώπιση δυσκολιών επιλεκτικής σίτισης.
Έχει ολοκληρώσει το δομημένο πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέων και φροντιστών Cygnet για το αυτιστικό φάσμα, καθώς και την εκπαίδευση στο Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (Cognitive Behavioural Drama – CBD). Επιπλέον, εκπαιδεύεται ως σύμβουλος γονέων στο Attachment Parenting και έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο Watch Me Play, ενισχύοντας περαιτέρω την κλινική της προσέγγιση στη στήριξη της σχέσης γονέα–παιδιού, την ενδυνάμωση των φροντιστών και την προώθηση της θετικής αλληλεπίδρασης μέσα από το παιχνίδι. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος συνεδρίων, ημερίδων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων που άπτονται των επιστημονικών της ενδιαφερόντων. Έχει επίσης λάβει μέρος στο 4ο Συνέδριο Ελληνικής Γλώσσας και Διαταραχών (Πάτρα, 2012).
Η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και παρέμβαση σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές και διαταραχές λόγου/ομιλίας σε σχολικά πλαίσια, σε δομές ειδικών θεραπειών και σε ΚΕΔΑΣΥ, εφαρμόζοντας εξατομικευμένα θεραπευτικά πλάνα βασισμένα σε τεκμηριωμένες πρακτικές.
Είναι απόφοιτη του Τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και έχει πραγματοποιήσει την κλινική της άσκηση σε παιδιατρικά, γηριατρικά και ψυχιατρικά πλαίσια. Εργάζεται σε κέντρα ειδικών θεραπειών, όπου παρέχει εργοθεραπευτικές υπηρεσίες σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ), Δυσπραξία και άλλες νευροαναπτυξιακές δυσκολίες. Έχει εκπαιδευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση (S.I) και εφαρμόζει εξειδικευμένα θεραπευτικά πρωτόκολλα, όπως το Willbarger (Deep Pressure and Proprioceptive Technique – DPPT), με στόχο την οργάνωση του αισθητηριακού συστήματος. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων, μεταξύ των οποίων: Floortime: The Greenspan Approach, Μια Αισθητηριακή προσέγγιση στη Δυσπραξία (Αξιολόγηση και Σχεδιασμός Θεραπείας), Ανάπτυξη Σίτισης (Διαταραχές και Παρέμβαση), Feeding Therapy: A Sensory-Motor Approach και Rhythmic Movement Training & Primitive/Postural Reflex Integration. Πρόσφατα, εκπαιδεύεται πάνω στο κομμάτι της σίτισης παιδιών από την ομάδα Feed the Peakers και είναι κάτοχος πιστοποίησης σεμιναρίου πρώτων βοηθειών σε παιδιά και βρέφη. Παράλληλα, συμμετέχει σε κύκλους εποπτείας και συνεχιζόμενης εκπαίδευσης, με στόχο τη συνεχή εξέλιξη της κλινικής της πρακτικής.
Είναι απόφοιτη της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Φιλολογίας με ειδίκευση στη Γλωσσολογία. Κατέχει Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στο πρόγραμμα «Σχολική Ψυχολογία» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με κατεύθυνση «Εφαρμογές της Ψυχολογίας στη Σχολική Κοινότητα», με παράλληλη ένταξη στον τομέα της Ειδικής Αγωγής. Κατά τη διάρκεια της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε συνολικά σε πολλές δομές. Γνωρίζει άριστα αγγλικά, (δίπλωμα ECPE και Πανεπιστημίου Cambridge). Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και συνεδρίων, όπως το σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία» του ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ, το ISPA Consultation Webinar με θέμα τη διαπολιτισμική συνεργασία των σχολικών ψυχολόγων και το εννιάμηνο σεμινάριο με τίτλο « ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (Ε.Α.Ε.) του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου καθώς και το συνέδριο «Το ελληνικό σχολείο σήμερα» με εισηγητές τους Γ. Μπαμπινιώτη, Σ. Βαρλοκώστα, Μ. Ρώτα και Α. Ράλλη. Ως ομιλήτρια, συμμετείχε στο 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας & 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Θετικής Ψυχολογίας παρουσιάζοντας εργασία για τις μαθησιακές εμπειρίες και τα ακαδημαϊκά συναισθήματα μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες και στην ημερίδα με θέμα «Διαχείριση του άγχους στο οικογενειακό και στο σχολικό περιβάλλον», που διοργανώθηκε από το 5ο Γενικό Λύκειο Αιγάλεω. Στο πλαίσιο εφαρμογής προγραμμάτων και διαγνωστικών εργαλείων, έχει εφαρμόσει το διαγνωστικό τεστ ανάγνωσης «ΤΕΣΤ-Α», το πρόγραμμα «Νιώθοντας φροντίδα και υποστήριξη στο σχολείο μας: Ένα ταξίδι στον δικό μας κόσμο», το πρόγραμμα Κοινωνικής και Συναισθηματικής Αγωγής (Χατζηχρήστου), καθώς και το πρόγραμμα «EveryBODY’s Worth», το οποίο σχεδίασε και υλοποίησε στο 4ο Γυμνάσιο Αιγάλεω. Τέλος, έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο πρόγραμμα Curing the Limbo του Δήμου Αθηναίων, με στόχο την εξάσκηση του προφορικού λόγου στα ελληνικά σε αναγνωρισμένους πρόσφυγες.
Είναι Ψυχολόγος, απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, με εκπαίδευση στη Λογικοθυμική και Γνωστική-Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία (RE&CBT) από το Ελληνικό Ινστιτούτο RECBT. Έχει παρακολουθήσει επιμορφώσεις και σεμινάρια που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα θεμάτων ψυχικής υγείας, όπως οι συναισθηματικές διαταραχές στην παιδική και εφηβική ηλικία, η πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού, καθώς και η ψυχολογική υποστήριξη ατόμων με νευροαναπτυξιακές διαταραχές. Διαθέτει εμπειρία σε θεραπευτικά πλαίσια με παιδιά και εφήβους που αντιμετωπίζουν συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες, καθώς και με παιδιά και εφήβους με διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές. Έχει υλοποιήσει ατομικές παρεμβάσεις κατ’ οίκον, με στόχο την ενίσχυση της αυτονομίας, της επικοινωνίας και της κοινωνικής ένταξης, καθώς και τη διαχείριση μη λειτουργικών συμπεριφορών. Έχει επιπλέον συμμετάσχει σε εξωτερικά προγράμματα ψυχοκοινωνικής υποστήριξης παιδιών και εφήβων, μέσω δραστηριοτήτων ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων και προσωπικής ανάπτυξης σε ποικίλα περιβάλλοντα. Παράλληλα, έχει εργαστεί και σε σχολικά πλαίσια, όπου συμμετείχε ενεργά στην εφαρμογή ψυχοεκπαιδευτικών παρεμβάσεων, προσαρμοσμένων στις ατομικές ανάγκες κάθε παιδιού. Παρέχει υπηρεσίες ψυχοπαιδαγωγικής υποστήριξης, ψυχοθεραπείας και συμβουλευτικής γονέων, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία μιας ασφαλούς και υποστηρικτικής θεραπευτικής σχέσης.
Αποφοίτησε από το Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (κατεύθυνση Ψυχολογία, 2014–2018). Έχει ολοκληρώσει επιμόρφωση 450 ωρών στην Ειδική Αγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ, όπου πραγματοποίησε και την πρακτική της άσκηση σε Τμήμα Ένταξης Τυπικού Γυμνασίου. Στη συνέχεια, παρακολούθησε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Σχολικής Ψυχολογίας στο ΕΚΠΑ με ειδίκευση την εφαρμογή της ψυχολογίας στη σχολική κοινότητα, μέσω του οποίου εκπαιδεύτηκε διεξοδικά σε θέματα ειδικής αγωγής, μαθησιακής αξιολόγησης και ψυχοεκπαιδευτικής παρέμβασης, ολοκληρώνοντας πρακτική άσκηση σε δημόσιο φορέα αξιολόγησης και σε ειδικό σχολείο. Από το 2019 εργάζεται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, έχοντας αναλάβει καθήκοντα παράλληλης στήριξης και ειδικής παιδαγωγού σε Κέντρα Ειδικής Αγωγής, όπου εργάζεται σήμερα. Το 2025 ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ψυχολογία, ενισχύοντας περαιτέρω το επαγγελματικό της προφίλ. Έχει παρακολουθήσει πλήθος επιμορφωτικών σεμιναρίων σε θέματα που αφορούν την ψυχοπαθολογία παιδιών και εφήβων, το Art Therapy, την εκπαιδευτική και επαγγελματική συμβουλευτική, καθώς και τη συμβουλευτική γονέων.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος «Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού» του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Δημοσιογραφία. Διαθέτει πτυχία σε τέσσερις ξένες γλώσσες, με άριστη γνώση των Αγγλικών, Γαλλικών, Ιταλικών και Ισπανικών. Είναι κάτοχος πιστοποίησης Δημιουργικής Γραφής από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει ασχοληθεί με την συγγραφή άρθρων, το Marketing και το Social Media Management. Επίσης, κατέχει πιστοποίηση σεμιναρίου πρώτων βοηθειών σε παιδιά και βρέφη. Τα τελευταία χρόνια απασχολείται στον χώρο της Ειδικής Αγωγής, όπου ασκεί καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης, συντονίζοντας διοικητικά τις διαδικασίες της μονάδας, διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού πλαισίου και υποστηρίζοντας την επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευτών, γονέων και συνεργαζόμενων φορέων.
Είναι απόφοιτη του Τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Ιωαννίνων (Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας). Από το 2015 εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια σε δομές Ειδικής Αγωγής και Λογοθεραπείας, καθώς και ιδιωτικά, παρέχοντας υπηρεσίες αξιολόγησης και θεραπευτικής παρέμβασης σε παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας με διαταραχές λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας. Παράλληλα, έχει εμπειρία στην παροχή κατ’ οίκον θεραπειών και στη στήριξη παιδιών με διαταραχές αυτιστικού φάσματος σε σχολικό πλαίσιο. Η επαγγελματική της πορεία συνοδεύεται από συνεχή επιμόρφωση και συμμετοχή σε εποπτικά και εκπαιδευτικά σεμινάρια. Έχει ολοκληρώσει κύκλο εποπτικών σεμιναρίων Λογοθεραπείας που περιλάμβανε θεματικές σχετικές με τη φυσιολογική ανάπτυξη, τη δεοντολογία, τη νευρολογία, τις αρθρωτικές και φωνολογικές διαταραχές, τη δυσπραξία, την αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή (DLD) και τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Έχει εκπαιδευτεί σε ποικίλες θεραπευτικές και παιδοκεντρικές προσεγγίσεις, όπως το PECS, το Intensive Interaction, το Functional ABA, καθώς και στη μέθοδο SIMATA για την παιδική αναπτυξιακή δυσπραξία. Επιπλέον, έχει επιμορφωθεί σε θέματα θεραπείας σίτισης και κατάποσης (Infant/Pediatric Feeding and Swallowing Course), αισθητικοκινητικών προσεγγίσεων για την ενδυνάμωση του στοματοπροσωπικού μηχανισμού, καθώς και στη χρήση του θεραπευτικού παιχνιδιού. Έχει επίσης παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή (DLD), τη διαχείριση συμπεριφοράς στο φάσμα του αυτισμού, καθώς και την Art Therapy. Το κλινικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στις γλωσσικές διαταραχές, τις διαταραχές αυτιστικού φάσματος και τις νευρογενείς διαταραχές επικοινωνίας.
Απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, σε συνεργασία με το Queen Margaret University. Ολοκλήρωσε την πρακτική της άσκηση σε ποικίλα πλαίσια αποκατάστασης, όπως κέντρα αποθεραπείας ενηλίκων, δομές ημερήσιας φροντίδας για άτομα με νοητική υστέρηση, καθώς και κέντρα αποκατάστασης παιδιών, αποκτώντας εμπειρία σε ευρύ φάσμα πληθυσμών και αναγκών. Έχει εξειδικευτεί στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, τόσο στην αξιολόγηση όσο και στην εφαρμογή κλινικής παρέμβασης και είναι γνώστρια της θεραπευτικής μεθόδου Wilbarger. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και μεταξύ άλλων το σεμινάριο "Brick Therapy for Autism" (θεραπευτική παρέμβαση βασισμένη στη χρήση LEGO®), που εστιάζει στη χρήση της δομημένης κοινωνικής αλληλεπίδρασης μέσω του παιχνιδιού με τουβλάκια, καθώς και το σεμινάριο "Γραφοκινητική ανάπτυξη και χρήση ψαλιδιού στην προσχολική ηλικία", που επικεντρώνεται στην υποστήριξη των παιδιών στις πρώιμες σχολικές δεξιότητες. Πρόσφατα, εκπαιδεύεται πάνω στο κομμάτι της σίτισης παιδιών από την ομάδα Feed the Peakers και είναι κάτοχος πιστοποίησης σεμιναρίου πρώτων βοηθειών σε παιδιά και βρέφη. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως παιδιατρική εργοθεραπεύτρια σε κέντρα ειδικών θεραπειών, παρέχοντας εξατομικευμένες παρεμβάσεις με στόχο την ενίσχυση της λειτουργικότητας και της αυτονομίας του παιδιού σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς του.
Πιστοποιημένη Παιγνιοθεραπεύτρια (Post Graduate Diploma in Practice Based Play Therapy - PTGR/PTI), Messy, Sensory & Clay Play Facilitator (Messy Play Hehe), Νηπιαγωγός (Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστημίου Κρήτης) και πιστοποιημένη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας και Ειδική Παιδαγωγός (μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Βόλου - Συμβουλευτική Ψυχολογία και Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, την Εκπαίδευση και την Υγεία). Προσφέρει συνεδρίες παιγνιοθεραπείας και συμβουλευτικής σε γονείς από το 2016 και εργάζεται ως ειδική νηπιαγωγός σε δημόσια σχολεία από το 2022. Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει πλήθος εκπαιδευτικών/επιμορφωτικών προγραμμάτων/ σεμιναρίων που αφορούν στην προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιών και εφήβων, στην συμβουλευτική γονέων (Filial Play Coaching/ Mentoring - PTGR/PTI, Circle of Security Parenting – PTGR, Attached at the Heart Parenting - API και στην εκπαιδευτική και θεραπευτική προσέγγιση νευροδιαφορετικών παιδιών (Κοινωνικές Ιστορίες 10.3 - Carol Gray - Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, Εργαλείο αξιολόγησης ΕΔΑΛΦΑ - Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, TEACCH – Δομημένη Εκπαίδευση - Πανεπιστήμιο Βόρειας Καρολίνας, PECS® - Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων - Pyramid Educational Consultants, Certificate SDM – Practitioner – International Sherborne Co- Operation, Σεξουαλικής Διαπαιδαγώγησης & ΔΑΦ - ΔΙ.ΚΕ.Ψ.Υ, The Greenspan Floortime Approach - Tim Bleecker - Floortime Center & Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ΑΒΑ) - Διεπιστημονικό Κέντρο Ηπείρου, Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα (CBD) – Κέντρο Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος – Δρ Χάρις Καρνέζη).
Είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του ΑΤΕΙ Αθήνας, με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική και Ενιαία εκπαίδευση του ευρωπαϊκού πανεπιστημίου Κύπρου. Η κλινική και πρακτική της άσκηση πραγματοποιήθηκε σε ψυχοπαιδαγωγική δομή, σε ειδικό σχολείο, αλλά και σε νευρολογική δομή ενηλίκων. Τα τελευταία χρόνια έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών και η κλινική της εμπειρία περιλαμβάνει την αξιολόγηση και αντιμετώπιση δυσκολιών σε παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, ΔΕΠ-Υ, Νοητική Υστέρηση, Δυσπραξία και Εγκεφαλική Παράλυση σε παιδιά ηλικιών από 1,5 έως 12. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων σχετικά με την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση δυσκολιών που άπτονται της εργοθεραπείας. Πιο συγκεκριμένα, έχει παρακολουθήσει την εκπαίδευση της Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, σεμινάρια σχετικά με την αξιολόγηση και την αντιμετώπιση της ΔΕΠ-Υ, της Δυσπραξίας, της ΔΑΦ, σεμινάρια σχετικά με τις δυσκολίες Σίτισης και Διατροφής σε παιδιά προσχολικής ηλικίας και εκπαιδεύεται στην εκμάθηση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας. Πρόσφατα, εκπαιδεύεται πάνω στο κομμάτι της σίτισης παιδιών από την ομάδα Feed the Peakers και είναι κάτοχος πιστοποίησης σεμιναρίου πρώτων βοηθειών σε παιδιά και βρέφη.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών. Ακολούθως, ολοκλήρωσε μεταπτυχιακές σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή. Στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και εμβάθυνσης στη νευροαναπτυξιακή προσέγγιση της λογοθεραπευτικής παρέμβασης, παρακολούθησε το εξειδικευμένο «Πρόγραμμα Πρώιμης Αντιμετώπισης (Π.Π.Α.) – Εκπαίδευση στις Ειδικές Αναπτυξιακές Διαταραχές Λόγου και Κινητικού Συντονισμού», που υλοποιείται από το Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής – Υπηρεσία Παιδιών και Εφήβων Καισαριανής-Βύρωνα της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του ΕΚΠΑ. Στο πλαίσιο του προγράμματος, συμμετείχε ενεργά σε θεραπευτικές ομάδες πρώιμης παρέμβασης για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Έχει εκπαιδευτεί σε ένα ευρύ φάσμα σύγχρονων και διεθνώς αναγνωρισμένων θεραπευτικών προσεγγίσεων, που εστιάζουν στις διαταραχές λόγου, σίτισης, επικοινωνίας και κινητικού συντονισμού. Συγκεκριμένα, έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση στην τεχνική Oral Placement Therapy (OPT), καθώς και στις μεθόδους SOS Approach to Feeding και The CAN-EAT Approach©, που συνδυάζουν ιατρική και μυολειτουργική προσέγγιση στην αντιμετώπιση της παιδιατρικής δυσφαγίας. Επιπλέον, έχει λάβει εκπαίδευση στο πρόγραμμα Brick-by-Brick (θεραπευτική παρέμβαση βασισμένη στη χρήση LEGO®) και στο Πρόγραμμα Εξέλιξης Σχέσεων Επικοινωνίας (Π.Εξ.Σ.Ε.) γονέα-παιδιού. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επιδεικνύει στην αποκατάσταση παιδιών με διαταραχές κινητικού προγραμματισμού της ομιλίας, έχοντας παρακολουθήσει εξειδικευμένα σεμινάρια και εκπαιδεύσεις με βάση το υλικό και τις θεραπευτικές αρχές των BJOREM Speech Sound Cues, καθώς και προσεγγίσεις που εστιάζουν στην παιδική απραξία της ομολίας. Παράλληλα, έχει επιμορφωθεί σε θεραπευτικές προσεγγίσεις για παιδιά με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού, όπως η Εντατική Αλληλεπίδραση (Intensive Interaction), η μέθοδος Attention Autism και το Εκπαιδευτικό Μοντέλο Pyramid – Functional ABA (4-day training). Εστιάζει στην πρώιμη παρέμβαση και στην ολιστική προσέγγιση των παιδιών και των οικογενειών τους, μέσω ατομικών και ομαδικών θεραπευτικών πλαισίων. Η κλινική του εμπειρία περιλαμβάνει μακροχρόνια συνεργασία με Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), δημόσιες σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής, νοσηλευτικά ιδρύματα και κοινωνικές υπηρεσίες.
Είναι απόφοιτη του Τμήματος Ιστορίας & Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το ΕΚΠΑ. Η μεταπτυχιακή της εργασία, με τίτλο «Προάγοντας την αυτονομία ενός παιδιού με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος μέσω προγραμμάτων αυτο-απασχόλησης κατ’ οίκον», επικεντρώθηκε στη λειτουργική ενίσχυση της αυτονομίας παιδιών στο φάσμα του αυτισμού. Έχει συμμετάσχει ενεργά σε πανελλήνια και διεθνή συνέδρια Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας, παρουσιάζοντας ερευνητικές εργασίες και μελέτες περίπτωσης, ενώ μέρος της έρευνάς της έχει δημοσιευθεί στο επιστημονικό περιοδικό Journal of Applied Research in Intellectual Disabilities. Από το 2014 εργάζεται ως Ειδική Παιδαγωγός σε δομές Ειδικής Αγωγής και Κέντρα Ειδικών Θεραπειών, με εμπειρία στην αξιολόγηση μαθητών, στη δημιουργία εξατομικευμένων προγραμμάτων μαθησιακής παρέμβασης, καθώς και στη διαχείριση και ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος, ΔΕΠ-Υ και Μαθησιακές Δυσκολίες. Έχει επίσης εργαστεί ως αναπληρώτρια φιλόλογος παράλληλης στήριξης σε δημόσια σχολεία της Αττικής, υποστηρίζοντας μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες εντός της σχολικής τάξης. Είναι πιστοποιημένη LEGO®-Based Therapy Practitioner, αξιοποιώντας δημιουργικές και βιωματικές μεθόδους μάθησης για την ανάπτυξη κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων των παιδιών. Παράλληλα, γνωρίζει Ελληνική Νοηματική Γλώσσα και διαθέτει επάρκεια στον Κώδικα Braille, ενώ έχει εκπαιδευτεί και εξειδικευθεί σε πιστοποιημένα προγράμματα όπως η Εφαρμοσμένη Ανάλυση της Συμπεριφοράς (ABA) και το PECS. Έχει παρακολουθήσει ετήσια μετεκπαίδευση στη ΔΕΠ-Υ, έχει εξειδικευτεί στο Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Μαθησιακών Δυσκολιών, καθώς και στη Μεθοδολογία Διδασκαλίας Φιλολογικών Μαθημάτων. Μέσα από τη σελίδα της Special Bytes στα κοινωνικά δίκτυα, επιμελείται και παρουσιάζει εκπαιδευτικό υλικό, ιδέες και μαθησιακές στρατηγικές, ενώ έχει πραγματοποιήσει μια σειρά σεμιναρίων και webinars επιμόρφωσης για επαγγελματίες του χώρου σε θέματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας και μαθησιακών δυσκολιών.
Απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Πάντειου Πανεπιστημίου, με εξειδίκευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπευτική Προσέγγιση (συνδυάζοντας συστημική, υπαρξιακή και πολυπολιτισμική οπτική), μέσω του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Στο πλαίσιο της συνθετικής κατάρτισης, έχει ολοκληρώσει τον εκπαιδευτικό κύκλο στη Γνωσιακή-Συμπεριφορική Θεραπεία για παιδιά και εφήβους, με έμφαση στην αναγνώριση, κατανόηση και ρύθμιση των συναισθημάτων μέσα από ασφαλείς και υποστηρικτικές θεραπευτικές διαδικασίες. Είναι πιστοποιημένη στη Συμβουλευτική Γονέων με Συστημική Προσέγγιση, παρέχοντας καθοδήγηση και υποστήριξη σε γονείς με σκοπό την ενδυνάμωση του γονεϊκού ρόλου και τη βελτίωση της σχέσης γονέα-παιδιού. Επιπλέον, έχει εκπαιδευτεί στις τεχνικές του θεραπευτικού παιχνιδιού (Play Therapy), καθώς και στην αξιολόγηση και παρέμβαση σε αναπτυξιακές, συμπεριφορικές και συναισθηματικές δυσκολίες τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Διαθέτει εκτενή εκπαίδευση στην αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών, με εξειδίκευση στη χορήγηση του WISC-V, ενώ εφαρμόζει πολύ-παραγοντικές παρεμβάσεις, προσαρμοσμένες στις εξατομικευμένες ανάγκες κάθε παιδιού. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει προγράμματα κατάρτισης στη διαχείριση πένθους σε όλες τις αναπτυξιακές φάσεις (ενήλικες, παιδιά και εφήβους), με στόχο την υποστήριξη των οικογενειών και των κοινοτήτων σε κρίσιμες συναισθηματικές μεταβάσεις. Άλλοι τομείς ειδίκευσης περιλαμβάνουν την θεραπευτική παρέμβαση σε διατροφικές διαταραχές, καθώς και τη διερεύνηση και απελευθέρωση από φοβίες, αξιοποιώντας γνωσιακή-συμπεριφορική προσέγγιση και βιωματικές τεχνικές Gestalt. Έχει επιπλέον εκπαιδευτεί σε ζητήματα ψυχοθεραπευτικής υποστήριξης ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων, καθώς και στην Κλινική Οπτική της Γνωστικής-Συμπεριφορικής Ψυχοθεραπείας & Συμβουλευτικής, ενισχύοντας την ικανότητά της να ανταποκρίνεται σε πολύπλοκες ψυχοκοινωνικές ανάγκες. Στο πλαίσιο της επαγγελματικής της πρακτικής, πραγματοποιεί ατομικές συνεδρίες με παιδιά, εφήβους και ενήλικες, ομάδες ανάπτυξης κοινωνικών δεξιοτήτων, συμβουλευτική γονέων – είτε τα παιδιά τους βρίσκονται σε θεραπευτική διαδικασία είτε όχι – καθώς και συνεδρίες οικογενειακής θεραπείας. Στόχος της είναι η δημιουργία ενός ασφαλούς θεραπευτικού πλαισίου που ενισχύει τη σύνδεση, την αυτογνωσία και την ψυχική ανθεκτικότητα.
Είπαν για εμάς
Συνεργαζόμαστε ένα χρόνο τώρα και είμαστε πολύ χαρούμενοι που σας γνωρίσαμε πρώτα απ’ όλα σαν ανθρώπους και ύστερα σαν παιδαγωγούς. Ο γιος μας είχε εξαιρετική πορεία στην λογοθεραπεία με γρήγορο και άριστο αποτέλεσμα. Επίσης είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την απόδοση των παιδιών μας στο σχολείο και αυτό οφείλεται σ’εσάς!
Κώστας & ΑνθήΕρχόμαστε στο κέντρο Λόγος για Γνώση εδώ και 6 μήνες. Ο χώρος του κέντρου εκπέμπει ζεστασιά και οι άνθρωποι δείχνουν εξαιρετικό ενδιαφέρον για το παιδί μας. Υπάρχει καλή συνεργασία μ'εμάς και το σχολείο του παιδιού και τη μικρή μας να πηγαίνει πάντα χαρούμενη στο μάθημα της!
Κατερίνα & ΝίκοςΑυτό που μας άρεσε και μας ξάφνιασε ευχάριστα, ήταν ότι από την πρώτη στιγμή ο μικρός μας δεν ήθελε να φύγει με τίποτα από το κέντρο! Είναι σε πρόγραμμα λογοθεραπείας και εργοθεραπείας και η εξέλιξη του σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα είναι αξιοθαύμαστη! Ευχαριστούμε όλες τις κοπέλες για την στήριξη τους!
Άννα & ΜιχάληςΠριν 3 χρόνια το παιδί μας διαγνώστηκε με Δυσλεξία Δοκιμάσαμε σε διάφορα κέντρα πριν καταλήξουμε στο κέντρο Λόγος για Γνώση. Εδώ και ένα χρόνο που συνεργαζόμαστε, εντοπίσαμε μεγάλη πρόοδο τόσο στο μαθησιακό κομμάτι όσο και στην γενικότερη συμπεριφορά του. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι!
Μαρία & Γιώργος
